Pytanie
Witam,Auto kupiłem z zamontowaną instalacją BRC. Po wymianie uszczelki pod głowicą i szlifie głowicy wymieniłem: sondę lambda, cewki zapłonowe i sterownik auta. Od tej pory LPG nie chciało się włączyć. Po wizycie w serwisie LPG dostałem informację, że z diagnozy wynika iż reduktor ma membranę w 70% zużytą, czujnik temperatury gazu (przy reduktorze) szwankuje, coś jest z wtryskami i wielozawór jest ciągle otwarty przy butli. Dokonałem regeneracji reduktora BRC Genius 1200, wymiany filtrów gazu oraz czujnika temperatury. Auto przełącza się na gaz ale na postoju, wolnych obrotach gaśnie. W czasie jazdy na LPG przy zmianie biegów czuć jakby spadek mocy i tylko wciśnięcie gazu do dechy powoduje szarpnięcie i dalszą jazdę oraz ustabilizowanie się LPG ale na krótko. Auto po chwili jazdy (kilku kilometrów) przełącza się na benzynę i LPG sygnalizuję brzęczkiem wyłączenie się.W czym może być problem, nie chcę wymieniać całej instalacji na nową, a ze strony serwisu padła taka propozycja. Auto przed naprawą silnika chodziło na LPG praktycznie bez problemów. Proszę o poradę.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl