Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie wymienione auta są podobne, choć nieco lepszą propozycją wydaje się Honda z uwagi na niższe koszty regulacji luzów zaworowych. W wymienionych autach konwersji można dokonać z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypaku montażu systemu IV generacji w obu autach warto zastosować układ lubryfikacji. W przypadku systemów V generacji jest ona zbędna.
We wszystkich tych autach trzeba kontrolować luzy zaworowe podczas eksploatacji. W Oplu i Mazdzie co około 30 tys. km, w Hondzie co około 15-20 tys.km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl