Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki wszystkich samochodów z tego zestawienia można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Dwa pierwsze pojazdy:
z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe w przypadku zastosowania instalacji IV generacji wymagają zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie w nich systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Natomiast silnik Toyoty ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i w związku z tym nie wymaga stosowania lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl