Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia
mogą być bez przeszkód dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Avensis ponieważ ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymaga stosowania lubryfikacji.
W przypadku Hondy i Mazdy w przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układy lubryfikacji gniazd zaworowych. Silniki obu pojazdów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe. W przypadku Hondy kontrolę i ewentualną regulację należy przeprowadzać co około 15-20 tys. km. W przypadku Mazdy co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl