Uwagi pytającego:
Obawiam się tego że w silnikach marek japońskich należy okresowo regulować luzy zaworowe. Co Pan o tym sądzi ? Kiedyś miałem Opla z gazem, który miał luzy regulowane hydraulicznie, wiec nie było tego problemu.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w pytaniu samochody można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania w nich instalacji IV generacji należy montować układy lubryfikacji gniazd zaworowych. W przypadku systemów V generacji nie jest wymagana dodatkowa lubryfikacja.
Silniki wszystkich tych pojazdów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, co wymaga okresowej ich kontroli.
Zastosowana w samochodzie Honda Accord 2-litrowa jednostka napędowa ma dość prosty sposób regulacji luzów zaworowych. Jest to więc czynność dość tania, a przy systematycznej (co 15-20 tys. km) jej wykonywaniu silniki te bardzo dobrze spisują podczas eksploatacji na gazie.
Pozostałe trzy samochody także wymagają okresowej regulacji luzów zaworowych (co około 30 tys. km) ale koszt tej czynności jest wyższy.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl