Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie oba auta:
są podobne i mogą być dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Oba samochody wymagają zastosowania układów lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku zastosowania instalacji IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnej regulacji luzów zaworowych.
Pod kątem regulacji zaworów nieco lepszym wyborem (z uwagi na niższe koszty tej czynności) może okazać się Honda CR-V 2.0. W jej przypadku kontrolę luzów naeży wykonywać co około 15-20 tys. km.
W przypadku samochodu Subaru Forester 2.0 regulację luzów zaworowych wykonuje się co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl