Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem odporności głowicy podczas eksploatacji na gazie najlepiej wypada Opel Astra 2011 r., 1.4 Turbo 140 KM (103 kW) z hydraulicznie hydraulicznymi popychaczami w układzie rozrządu. Jego silnik może być zasilany LPG z zastosowaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Pozostałe, wymienione w zestawieniu, samochody są wyposażone w jednostki napędowe z ręcznie regulowanymi luzami zaworowymi. Do ich zasilania LPG można zastosować także większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej). Jednak decydując się na system IV generacji należy zamontować dodatkowy układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl