Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie Toyota RAV4 2010 r., 2.0 VVT-I 158 KM (116 kW) wydaje się być najlepszą propozycją z uwagi na hydrauliczną regulację luzów zaworowych. Jej silnik może być zasilany LPG z zastosowaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Pozostałe auta są wyposażone w silniki o regulowanych ręcznie luzach zaworowych i mogą być zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji lub systemu V generacji.
Decydując się jednak na system IV generacji należy zamontować dodatkowy układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl