Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie silniki samochodów w tym zestawieniu to porównywalne pod kątem zasilania LPG propozycje, może z małym plusem na korzyść jednostki napędowej 2.0 16V (136 KM) Opla Vectry, ponieważ nie wymaga ona zastosowania układu dodatkowej lubryfikacji gniazd zaworowych. Można zasilać ją LPG z wykorzystaniem większości oferowanych systemów IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki Hondy Civic (1.4i - 90 KM i 1.5i LS - 114 KM) także bardzo dobrze znoszą eksploatację na gazie, jednak z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe, decydując się na ich zasilanie z wykorzystaniem systemu IV generacji należy zastosować dodatkowy układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie instalacji V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl