Pytanie
Witam serdecznie,
Ponieważ jestem wielkim miłośnikiem aut japońskich zastanawiam się nad kupnem Toyoty Corolli E12 bądź Hondy Civic VII z 2002-2003 r. Chciałem się dowiedzieć, które z tych aut lepiej znosi montaż instalacji LPG i zarazem jest mniej kłopotliwe. Jeżeli chodzi o Toyotę to interesuje mnie silnik 1.4 bądź 1.6 VVT-i, natomiast jeżeli chodzi o Hondę to zastanawiam się nad jednostką 1.6 VTEC 110 KM. Z tego co wiem wszystkie wymienione silniki mają ręczną regulacje luzów zaworowych, proszę o informacje co ile tys. km. taki luz należy kontrolować oraz czy lubryfikacja jest obowiązkowa.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plObie marki dość dobrze znoszą eksploatację na instalacjach LPG przy zastosowaniu zestawu do lubryfikacji gniazd zaworowych. Nieco tańsza będzie eksploatacja Hondy z uwagi na prostszy sposób regulacji luzów. Jednak kontrolę tę należy przeprowadzać nieco częściej niż przy silniku Toyoty VVT-i. Dla Hondy proponuję kontrolę co 15-20 tys. km, a dla Toyoty 30-40 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl