Uwagi pytającego:
Dziennie robię minimum 120 km w obydwie strony do pracy
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSamochód Hyundai Atos (2007) z silnikiem 1.1 63 KM (46 kW) może być poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.
Przebieg nie tutaj większego znaczenia (trwałość komponentów gazowych układów zasilania jest podobna). Częściej (czasowo) trzeba będzie wykonywać obsługę instalacji i silnika (m.in. wspomniane sprawdzenie luzów zaworowych). No i trzeba pamiętać o tym by lubryfikacja zawsze działała (odpowiedni poziom płynu).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl