Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSamochody:
można poddać konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jednostka napędowa Hyundaia wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (przy instalacjach IV generacji) oraz okresowej kontroli i ewentualnie korekty wartości luzów zaworowych (co około 30 tys. km).
Natomiast silnik 3.0 L6 306 KM (225 kW) samochodu BMW Seria 3 2010 r., 335i jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny, która wymaga zastosowania instalacji dedykowanej. Dotychczas żaden z producentów instalacji gazowych nie opracował tego silnika pod kątem zasilania LPG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl