Pytanie:
Po zatankowaniu i osiągnięciu prędkości 160 km/h następuje rzucanie silnika na wolnych obrotach. Po przejściu na benzynę problem znika. Załączam znów gaz, znów rozpędzam się do 160 i ponowny objaw dławienia się silnika na biegu jałowym. Po jakimś czasie check engine temperatury cieczy chłodzącej. Instalacja na gwarancji. Rok użytkowania 25 tys km
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPowodów takiego zachowania silnika podczas eksploatacji na gazie może być wiele. Niektóre z nich to np.usterka układu chłodzenia (uszczelka pod głowicą), brak prawidłowej wydajności pompy wodnej (zamrażanie elementów instalacji LPG), niewydajny reduktor (temperaturowo) lub np. złe włączenie reduktora w układ chłodzenia.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl