Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSamochód Hyundai i30 z silnikiem 1.4 (109 KM) może być z powodzeniem zasilany LPG z wykorzystaniem większości dostępnych na rynku instalacji IV lub V generacji. Jednak z uwagi na ręcznie regulowane luzy zaworowe, przy zastosowaniu instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) należy zamontować układ do lubryfikacji gniazd zawowrowych. Stosując instalację V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej) nie jest on wymagany.
Bez wzgędu na rodzaj układu zasilania LPG należy pamiętać o okresowej kontroli, ewentualnie regulacji luzów zaworowych (zgodnie z zaleceniami producenta silnika).
Zastosowanie układu lubryfikacji gniazd zaworwych nie zwalnia z wykonywania tej czynności obsługowej silnika.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl