Pytanie
Niedawno kupiłem Mercedesa W 203 sport coupe silnik 2.0 i zauważyłem że instalacja gazowa Agis nie ma modulatora. Po przejściu na gas zapala się kontrolka silnika. Podczas uruchamiania zimnego silnika na benzynie silnik drży przez pewien czas.
Moje pytanie jest następujące:
Czy do tej instalacji trzeba założyc modulator (żeby silnik przestał drgać i przestała palić się kontrolka silnika)?
Czy drgania zimnego silnika podczas uruchamiania spowodowane jest zapalaniem się kontrolki silnika i silnik przechodzi w tryb awaryjny?
Czy praca silnika w trybie awaryjnym może zaszkodzic silnikowi?
Co zrobic żeby silnik przestał drgac, zgasła kontrolka silnika i czy modulator jest potrzebny do tego rodzaju instalacji.
Z góry dziękuję.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plNie wiem o konieczności stosowania emulatora przy instalacji IV generacji w samochodzie przez Pana opisanym. Objawy, które Pan opisuje mogą być spowodowane usterką układu benzynowego lub wywołuje je niewłaściwa kalibracja (regulacja) instalacji gazowej
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl