Pytanie
Witam,
Mam prośbę o podanie, która instalacja byłaby lepsza do Toyoty Avensis 1,8 VVT-i, rok prod. 2007. Rozpatruję BRC lub AEB bo w mojej okolicy są dwa dobre zakłady, które to oferują (BRC - Czakram, AEB - Auto Gaz Chełmiec.
Czy odnośnie zmiennych faz rozrządu ma któraś z tych instalacji znaczenie? Mam propozycje BRC 24.11 z lubryfikacją za ok. 3200-3500 zł lub AEB bez lubryfikacji za ok. 3300-3500 zł. Większość przebiegu będą stanowić krótkie odcinki od 10-15km.
Proszę o podanie czy ta lubryfikacja jest konieczna. BRC proponuje ją za 500 zł lub elektroniczną za 800 zł. Czy warto i jaka jest różnica?
Gazownik coś mi tłumaczył że ta AEB pracuje w czasie rzeczywistym i stroi się automatycznie niezależnie od stylu jazdy przez złącze OBD.
Czy w tych instalacjach jest podczas jazdy na gazie - podbieranie benzyny? Ten silnik nie ma wtrysku bezpośredniego.
Pozdrawiam i dziękuję
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plObie instalacje bez problemu będą współpracowały z silnikiem 1.8 VVT-i montowanym w Toyotach. Lubryfikacja jest wskazana przy obu instalacjach, elektroniczna może zapewniać bardziej precyzyjne dawkowanie. Jednak przy takich nakładach finansowych można rozważyć także możliwość montażu instalacji V generacji np. firmy Vialle, przy której lubryfikacja nie jest konieczna.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl