Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki obu samochodów można bez problemu dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Mercedes C-Class 3.0 (231 KM), ponieważ z uwagi na zastosowanie hydraulicznych popychaczy w układzie rozrządu nie wymaga stosowania lubryfikacji.
Silnik 4.2 V8 (298 KM) w Jaguarze XF ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy sprawdzać i ewentualnie korygować co około 30 tys. km. Silnik ten wymaga także zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych (tylko przy instalacjach IV generacji).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl