Pytanie
Witam,
Mam pewien dylemat. Kiedyś chciałem kupić Subaru z 2012 roku, 2.0 benzynka. Gdzieś czytałem, że jest to świetny model do LPG. Później przeczytałem w czasopiśmie, że ma problem z regulacją zaworów i są to jakieś kosmiczne ceny i trzeba, je regulować co 15000 km.
Proszę mi powiedzieć, jak rzeczywiście jest z tymi silnikami i może orientuje się Pan ile kosztuje rzeczywiście takie regulowanie, jak często trzeba to robić?
Teraz zastanawiam się nad nowym Subaru z 240 konnym silniczkiem. Proszę mi powiedzieć czy da się do tego zainstalować gaz i ile może mnie kosztować serwisowanie. tzn. czy będę miał problematyczne serwisowanie.
Pozdrawiam:)
SiuwaxXx
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki 2.0 do 2012 r. mają regulowane luzy zaworowe i przy eksploatacji na LPG trzeba okresowo kontrolować ewentualnie regulować luzy zaworowe. Ryzko przedwczesnego zużycia głowic minimalizuje montaż instalacji V generacji. Według mojej wiedzy silniki w nowych Subaru są jednostkami z bezpośrednim wtryskiem benzyny do cylindrów i dotychczas żadna z firm nie opracowała instalacji do nich. Montaż instalacji jest zatem niemożliwy.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl