Pytanie
Reduktor - Tomasetto, wtryski-Valtek 3om. terownik Stag 200-4. Pożyczyłem kabel i zobaczyłem to po podłączeniu; ciś.gazu 1,35 mnożnik 1.8-początek, koniec (ciś. reduktora)-60. Odchyłka aż 17%, a norma 10%. Czasy wtrysku (kropki). Obniżyłem mnożnik do 1,5 jak u kolegi podobnie mapy już lepiej sie zgrywają. MOŻE KTOŚ PODAĆ JAK DOKŁADNIEJ POWINNA WYGLĄDAĆ MAPA DLA TEGO SILNIKA I STEROWNIKA (GDZIE MNOŻNIK, JAKI CZAS WTRYSKU ITD.) ALBO POKAZAĆ FOTĘ ORIENTACYJNIE DOBREJ MAPY, JAKIE SĄ TOLERANCJE. NIE CHCE ZCHRZANIĆ SILNIKA. Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZacznę od tego, że dwa takie same modele aut mogą mieć całkowicie różne mapy gazowe. Zależy to od wielu czynników np. stopnia zużycia silnika, przebiegu auta itd. Dlatego układanie mapy poprzez analogię nie ma najmniejszego sensu. Do każdego egzemplarza należy podchodzić indywidualnie znając program obsługujący instalację gazową i zasady regulacji (kalibracji) auta na gaz.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl