Pytanie
Witam,Z tego co się dowiedziałem, silnik w moim aucie nie ma podciśnienia na kolektorze a więc czy jest sens zakładania instalacji LPG w takim układzie? Chyba, że można to jakoś obejść lub instalacje obecnie radzą sobie z tym problemem. Jeżeli tak to proszę o informację które bo nie chciałbym zamontować instalacji tej niewłaściwej. Jak pytam instalatorów to każdy mówi, że tylko jego instalacja sobie z tym poradzi więc przestałem im ufać i postanowiłem się zapytać osób niezależnych, chyba Państwo takimi jesteście. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.Już kiedyś zadawałem pytanie, ale jak do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi więc je ponowie zadam może już teraz ktoś coś będzie wiedział.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plRzeczywiście BMW opracowało silniki tzw. Valvetronic o zmiennej wielkości otwarcia zaworów. Nie przeszkadza to jednak w montażu instalacji IV generacji. Nie wszystkie natomiast instalacje tej generacji pozwolą na prawidłową regulację systemu. Jeżeli chodzi o markę instalacji, która funkcjonuje w tego typu silniku to np. AC Stag 300Plus i Landi Renzo OMEGAS.
Przepraszamy za brak odpowiedzi na wcześniejsze Pana pytanie. System "Pytań do eksperta" był pewien czas w trakcie przebudowy i prawdopodobnie z tego powodu nie otrzymaliśmy Pana pytania. Aktualnie system posiada wygodną funkcjonalność polegającą na wysyłaniu informacji o pojawieniu się odpowiedzi na zadane pytanie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl