Pytanie
Witam,
Piszę do Pana po raz drugi ponieważ przeczytałem wszystkie porady udzielone przez Pana a dotyczace samochodu DODGE CALIBER z 2007 roku, 155 KM i niestety znalazłem sprzeczności w tym co Pan pisze.
W odpowiedzi z 21.03.2010 nie zaleca Pan zastosowania dodatkowego zestawu do lubryfikacji gniazd zaworowych ale już w odpowiedzi z 06.08.2012 zmienia Pan zdanie i zaleca ten zestaw.
TO JAK TO W KOŃCU JEST ?
Pozdrawiam,
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW odpowiedzi z 21.03.2010 r. nie napisałem, że nie zalecam stosowania, lecz "że w moim przekonaniu nie ma konieczności stosowania zestawu do lubryfikacji". Twierdzenie to wynika z doświadczeń warsztatowych z tymi silnikami montowanymi również w Mitsubishi Lancer. Silniki te posiadają regulowane luzy zaworowe i dla zwiększenia ochrony głowicy (gniazd zaworowych) można zastosować zestaw do lubryfikacji. Zwiększa on bezpieczeństwo eksploatacji tych silników na gazie. Nie zwalnia to jednak z obowiązku okresowej kontroli ewentualnie regulacji luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl