Pytanie
Witam serdeczniePlanuję zainstalować instalację LPG do 3.0 V6. Znajomy "gazownik" proponuje mi niedrogą, ale świetnie pracującą przy tym silniku instalację podciśnieniową BLOS. Jakoś nie jestem do tego przekonany. Myślałem raczej nad dobrą sekwencją. BLOS to instalacja II gen., więc zapewne byłby problemy z niemiłym zapachem gazu, wyświetlaniem kontrolki MIL i przypuszczam, że praca silnika znacznie odbiegałaby od inst sekwencyjnej, co by mnie drażniło.Proszę o szczegółową odpowiedź jaka instalacja będzie najlepsza i jakie podzespoły najlepiej zastosować. Jeśli to możliwe, to proszę o orientacyjny koszt.Z góry dziękuję i pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJeżeli jest to silnik wyposażony w pojedynczą cewkę na każdy cylinder zdecydowanie odradzam montaż instalacji II generacji i proponuję montaż instalacji IV generacji. Przy tym silniku bardzo ważna jest dokładna kalibracja (regulacja) systemu, gdyż nawet na benzynie silniki te potrafią rejestrować błędy składu mieszanki i wypadania zapłonów. Z marek instalacji można wybrać np.: AC Stag, Elpigaz, Landi Renzo. Ceny systemów zależą od marki, rejonu kraju i konkretnego warsztatu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl