Pytanie
Witam,
Zgodnie z Pana sugestią jestem zainteresowany założeniem do samochodu marki Citroen Berlingo z 2011 r. z silnikiem 1,6 vti, 120 KM instalacji STAG. Najchętniej założyłbym instalację STAG 300 Premium. Ale tu zaczyna się problem. Instalatorzy proponują STAG 300 isa2 albo w ogóle inne marki. Może jest to związane z tym że trzeba mieć tester, by ocenić czy instalacja będzie współdziałać z komputerem benzynowym. Ponoć w tym samochodzie były stosowane dwa rodzaje sterowników, jeden współdziała z Premium a drugi nie. Do isa2 trzeba dołożyć przepływomierz w kolektorze dolotowym. Czy w wersji Premium też jest potrzebny? Ostatecznie zapytam co w tym aucie będzie lepsze isa2 czy Premium. W mojej okolicy instalatorzy nie mają doświadczenia z Premium. Jest też propozycja by zamiast isa2 wstawić STAGa 4, ponoć ma te same funkcję, a różni się tylko obudową.
Pozdrawiam.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPodłączenie instalacji pod system OBD (isa2) nie jest konieczne do jej prawidłowego działania, nakłada jedynie na instalatora konieczność perfekcyjnej regulacji (kalibracji) tak, by sterownik beznynowy "nie zauważał" obecności instalacji LPG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl