Pytanie
Oczywiście chodzi mi o sekwencje. Samochód ma seryjną moc 150 km, której nie zamierzam modyfikować. Problem jest z wyborem producenta i modelu instalacji. Okoliczne zakłady polecają Staga, ja wolałbym coś z wyższej półki. Naczytałem się o nowościach, rzeczywistym mierzeniu dawki poprzez seryjny komputer - Elipgaz Stella Eobd Exslisivline, oczywiście BRC Sequent24, Landi Renzo, Prins, Tartarini. Chodzi mi o bezawaryjną prace, aby nic nie uszkodziło turbiny, czy nie popalioło cewek, jak również o cenę. Powiedzmy koszt Prinsa jest dwukrotnie większy od Staga, czy warto tyle zapłacić? Chodzi mi o kompromis nie koniecznie coś najtańszego jak i nie najdroższego co można byłoby polecić do tego modelu?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plUszkodzenia cewek zapłonowych w silnikach 1.8 turbo zdarzają się nawet w autach bez zamontowanej instalacji LPG. Uszkodzenie turbiny może być spowodowane niewłaściwą dawką paliwa (gazu lub benzyny), jak również nieumiejętną eksploatacją auta z turbo. Oczywiście bezspornym jest, że wybór dobrej instalacji to podstawa zadowolenia i komfortu przy użytkowaniu auta z gazem. Z wymienieonych instalacji, osobiście pozytywne doświadczenia mam z instalacjami Landi Renzo i BRC. Będą one bardzo dobrze sprawdzać się w tym silniku.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl