Pytanie
Treść pytania:Witam!Posiadam instalację Flying Injection, przejechane 240tys.km, w styczniu wymieniony dystrybutor dy SMART, i w czerwcu parownik. Auto nie chce chodzić na gazie, tzn. po przejechaniu około 1km(osiągnięcie żądanej temp.) powinien przełączyć się na gaz. Wskakuje na chwile na gaz i wraca po chwili na benzyne i tak naprzemian. Dopiero po większym przebiegu pracuje normalnie. Filtry, przewody, świece nowe. Jedyne co mnie zastanawia to że nigdy nie wykonano spuszczenia frakcji olejowej(wg. książki serwisowej).Instalacje sprawdzana na komputerze gazownicy radzą wymienić na nową nie widzą w niej żadnych usterek i nikt nie chce się podjąć regulacji instalacji. Co może być przyczyną? I jesze jedno zwiększono temperaturę przełączania z benzyny na gaz niestety niewiele pomogło.Z góry dziękuję za pomocPozdrawiam!!!Odpowiedź:Objawy, które Pan/Pani opisuje mogą wskazywać na uszkodzony czujnik temperatury. Najlepiej przeprowdzić diagnostykę instalacji na zimnym silniku. Odczytując parametry pracy systemu na komputerze powinno się zauważyć anomalie powodujące przełączanie z gazu na benzynę.Proszę o dokładniejszą informację o który czujnik temperatury chodzi i jeśli to możliwe gdzie jest zamontowany. Mój gazownik nie jest zbyt chętny do udzielania informacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl