Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia:
mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG. W przypadku Hyndaia i Mazdy można to zrobić z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji w obu tych pojazdach należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Silniki obu tych samochodów mają ręczną regulację luzów zaworowych, których wartości należy na gazie sprawdzać i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.
Natomiast silnik 1.6 GDI 135 KM (99 kW) samochodu Kia Cee`d 2012 r. jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny, która wymaga zastosowania instalacji dedykowanej. Jest to dość popularna jednostka napędowa opracowana pod kątem zasilania LPG przez wielu producentów instalacji gazowych. Oferują je: BRC, Elpigaz, LANDI RENZO, Lovato, Prins, STAG, Tartarini i Vialle.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl