Uwagi pytającego:
Czy któryś z tych silników ma hydrauliczną regulację luzów zaworowych?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.6 16V 110 KM (81 kW) samochodu Renault Mégane 2015 r. ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i może być dostosowany do zasilania z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik 1.6 Twinport ECOTEC (115KM) samochodu Opel Astra 2015 r. ma regulowane ręcznie luzy zaworowe. Wymaga zatem stosowania lubryfikacji (przy instalacjach IV generacji) i okresowej kontroli i ewentualnie regulacji luzów zaworowych (co około 30 tys. km).
Silnik 1.6 GDI 135 KM samochodu Kia Cee`d 2015 r. jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wymaga on zastosowania instalacji dedykowanej. Z informacji jakie mam wynika, że instalacje do tego silnika zostały opracowane przez: BRC, Elpigaz, KING, Landi Renzo, Lovato, Prins, STAG i Tartarini.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl