Uwagi pytającego:
Renault Megane ma 115 KM, ale nie było takiego silnika na liście. Na kilku zapytaniach tutaj Pan Piotr Złoty pisze że Kia Ceed 1.4 100 KM (2018-2019) nie potrzebuje regulacji zaworów co 30 tys. km, a przy Kia Ceed 1.4 100 KM z 2016 r. już jest potrzebna i może być potrzebna lubryfikacja. Czy mógłbym się dowiedzieć czy Kia Cee'd z rocznika 2018-2019 nie potrzebują regulacji zaworów i lubryfikacji? Pozdrawiam
Tomasz Krawiec
Technik Landi Renzo PolskaPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plJeśli chodzi o silnik 1.4 w samochodach Kia to zmiana nastąpiła właśnie po 2018 r. Wtedy wprowadzono silnik z hydraulicznymi popychaczami, który nie wymaga dodatkowej ochrony zaworów ani kontroli luzu zaworowego. Silnik z hydrauliką ma oznaczenie G4LC.
Wszystkie samochody wymienione w pytaniu:
mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej).
W przypadku Renault i Suzuki należy zastosować dodatkową ochronę zaworów oraz kontrolować luz zaworowy co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl