Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Czwartek 2017-02-09

Jaką instalację LPG wybrać?

Kia Sportage (2009), 2.0 16V 2WD 141 KM (104 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Silnik 2.0 16V 141 KM (104 kW) samochodu Kia Sportage (2009) można bez problemu dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2017-02-09

Oliwer Sandowski

Monter KME

Silnik 2.0 16V 141 KM (104 kW) samochodu Kia Sportage (2009) można bez problemu dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2017-02-09

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Silnik 2.0 16V 141 KM (104 kW) samochodu Kia Sportage (2009) można bez problemu dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2017-02-09

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Silnik 2.0 16V 141 KM (104 kW) samochodu Kia Sportage (2009) można bez problemu dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2017-02-09