Marcin Dziewiątkowski
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i RozwojuPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plZastosowany w samochodzie Kia Sportage (2013) silnik 2.0 CVVT 2WD 163 KM (120 kW) może być z powodzeniem poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.
W przypadku zamontowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych lub inną metodę dodatkowej ochrony zaworów (dotrysk benzyny lub dodatki do paliw - benzyny i LPG).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl