Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZastosowany w samochodzie Kia Venga (2011) silnik 1.4 CVVT (90 KM) może być z powodzeniem dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe, w przypadku zastosowania systemu IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania należy (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować wartości luzów zaworowych w tym silniku.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl