Pytanie
Witam,
Potrzebuję fachowej pomocy. Mam Galanta VIII 2.0 16V, 136 KM ze zwykłą instalacją LPG 2-letnią. Wymieniłem w nim przewody wysokiego napięcia, świece, przepływomierz wraz z fitrem i obudową. Bo samochód raz mi strzelił na gazie i było falowanie obrotów i chodził w cały świat. Silnik na LPG pracuje teraz bardzo dobrze, trzyma obroty i śmiga fajnie. Tylko wystąpił ostatnio taki problem, że jak się jedzie na gazie i np. mocniej przyhamuje, albo przypuśćmy będzie się jechało 80 i zakręci się go do tych 5-6 tys. i wrzuci się na luz to obroty spadną do zera i samochód gaśnie. Myślę, że może być już to wina parownika, a wy jak myślicie?
Proszę o poradę. Może to jest jakaś drobnostka, pierdoła, ale bardzo uciążliwa i niebezpieczna. Wiem że ciężko tak powiedzieć nie widząc tego wszystkiego, ale myślę, że jakaś podpowiedź wskazówka dałaby mi nieco do myślenia.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plBy ocenić czy objawy spowodowane są usterką reduktora może pomóc sprawdzian przeciągania auta na obrotach (w okolice 5-6 tys. obrotów) pod obciążeniem na różnych biegach od 1. do 3. Jeżeli objawy będą występowały bez względu na prędkość pojazdu, a związane będą z dużym obciążeniem (wciśnięcie pedału do końca i wrzucenie na luz) może to świadczyć o usterce reduktora, a w efekcie zalewaniu silnika gazem.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl