Uwagi pytającego:
Witam to już mój trzeci mail bo pierwszy był z ogólnym pytaniem, drugi wysłałem bez dodatkowych informacji a oto one: Byłem u kilku gazowników u mnie w Kielcach instalacje jakie mi polecono do tego samochodu to STAG4 wtryski HANA i dalej nie udało mi się zapamiętać (tu Pan nie przypadł mi do gustu musiałem go ciągnąć za język i strasznie olewczy). Oraz u innego gazownika: ZENIT PRO OBD + Wtryski HANA . Teraz pytanie którą instalację wybrać lub może proponuje Pan inny zestaw. Obaj Panowie nie proponowali lubryfikacji mimo iż autko ma stosunkowo mały przebieg bo 40 tys km . Więc brać czy nie warto lubryfikacje? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tak szybkie i fachowe odpowiedzi .
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plObie instalacje powinny dobrze współpracować z silnikiem Mazdy 1.5 MZR. O wyborze niech zadycydują warunki gwarancji, jakość oferowanych usług przez dany warsztat (opinie klientów) oraz np. dostępna w kraju sieć serwisowa. Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, zatem moim zdaniem zastosowanie lubryfikacji jest konieczne. Oczywiście tylko w przypadku instalacji IV generacji. V generacja nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl