Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jednak w kontekście wymagań obsługowych i kosztów eksploatacji nieco lepszym wyborem wydają się: Mitsubishi Galant 2.5 V6 i Lancia Lybra 1.8 16V ponieważ z uwagi na zastosowanie hydraulicznych popychaczy w układzie rozrządu nie wymagają one stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych ani okresowej regulacji luzów zaworowych.
Mazda 3 2.0 i Lexus IS 200 2.0 mają silniki z ręczną regulacją luzów zaworowych i wymagają zastosowania układów lubryfikacji (w przypadku zastosowania systemu IV generacji). Jeśli do ich zasilania zostanie zastosowana instalacja V generacji nie trzeba stosować lubryfikacji.
Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania silniki tych pojazdów (Mazda i Lexus) wymagają okresowej kontroli i ewentualnie regulacji luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl