Uwagi pytającego:
Witam. W głównej mierze chciałbym się dowiedzieć czy luzy zaworowe w wyżej wymienionych samochodach regulowane są hydraulicznie czy ręcznie poprzez płytki lub wymianę szklanek?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w pytaniu samochody
mogą być bez problemu dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Hyundai Sonata 2.0 (131 KM), ponieważ z uwagi na zastosowanie w jego silniku regulowanych hydraulicznie luzów zaworowych nie wymaga on stosowania lubryfikacji.
Pozostałe samochody mają ręcznie regulowane luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (na gazie co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować. Dodatkowo, w przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować w nich układy lubryfikacji gniazd zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl