Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie lepszym wyborem wydaje się VW Passat 2.0 (115 KM), który z uwagi na zastosowanie w układzie rozrządu hydraulicznych popychaczy nie wymaga stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych i może być z powodzeniem zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki Mazdy 1.6 i 2.0 także bardzo dobrze znoszą eksploatację na gazie (systemy IV lub V generacji), jednak z uwagi na ręcznie regulowane luzy zaworowe wymagają stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (z systemem IV generacji). Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl