Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSądząc po mocy silnika (118 kW) chodzi o samochód Mazda 3 (2008) z rynku amerykańskiego.
Jednostka napędowa w tym pojeździe ma pośredni wtrysk benzyny i regulowane ręcznie luzy zaworowe. Nie ma zatem przeszkód by dostosować ją do zasilania gazowego. Można w niej zastosować jeden z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub zestaw systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Regulowane ręcznie luzy zaworowe powodują, że w silniku tym należy zastosować układ lubryfikacji lub inny system dodatkowej ochrony zaworów (dotrysk benzyny lub dodatki do paliw - benzyny i LPG).
Kontrolę wartości luzów zaworowych i ich ewentualną korektę w silniku użytkowanym na paliwie gazowym należy przeprowadzać co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl