Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody będą bez problemu pracowały na LPG i mogą być dostosowane do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Mazda 323F 1.6 ponieważ nie wymaga stosowania lubryfikacji. Silnik ten ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymaga także okresowej kontroli luzów zaworowych.
Suzuki Vitara 1.6 (97 KM) wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku systemu IV generacji, instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji). Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których kontrolę należy przeprowadzać co około 30 000 km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl