Uwagi pytającego:
Czy lubryfikator jest wskazany w tym silniku? Czy ewentualnie po sprawdzeniu i wyregulowaniu luzów zaworowych lubryfikator można pominąć w instalacji?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 2.0 (141 KM) Mazdy 6 można zasilać LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Kontrola i regulacja luzu zaworowego jest konieczna (zgodnie z zaleceniami producenta silnika). Stosowanie lubryfikacji (w przypadku zastosowania systemu IV generacji) także jest konieczne ponieważ zapobiega nadmiernemu zużyciu gniazd i zaworów.
Może zastosować system V generacji, który obecnie można zamontować w cenie markowej, tradycyjnej sekwencji. Wtedy nie trzeba stosować lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl