Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia nadają się do zasilania LPG i pod kątem eksploatacji na gazie są bardzo podobne.
Silniki wymienionych w pytaniu pojazdów mogą być zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
jednostki napędowe tych pojazdów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, w związku z czym wymagają stosowania układów lubryfikacji gniazd zaworowych ale tylko w przypadku zastosowania instalacji IV generacji. Systemy V generacji nie wymagają dodatkowej lubryfikacji.
Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować wartości luzów zaworowych w tych silnikach.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl