Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZastosowany w samochodzie Mazda 6 (2005) silnik 2.0L MZR Sport 147 KM (108 kW) jest jednostką napędową pośrednim wtryskiem benzyny, zatem do jego konwersji na zasilanie LPG można z powodzeniem użyć jednej z wielu oferowanych na rynku i bardzo popularnych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy na gazie kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km. Wymusza to także konieczność zastosowania lubryfikacji lub innej metody dodatkowej ochrony zaworów - dotrysku benzyny lub dodatków do benzyny i LPG. Jest to konieczne tylko w przypadku zamontowania instalacji IV generacji
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl