Pytanie:
Witam,
Niedawno pytałem czemu motor na LPG nie kręci się powyżej 3,5 tys. obr./min. przy przy przyspieszaniu, a nawet tylko mocniejszym wciśnięciu gazu. Otrzymałem odpowiedź żeby skontrolować elektrozawory - przeczyściłem wszystkie, zatankowałem gaz na innej stacji, ponownie wyregulowałem instalację i auto odżyło ... ale na tydzień.
Wczoraj zauważyłem że problem powrócił. Problem leży w instalacji LPG czy osprzęcie silnika?
Instalacja I generacji, także niczym nieuzależniona od elektroniki, czujników itd. Układ zapłonowy praktycznie nowy i sprawny, tylko cewka jest oryginalna jeszcze. Reduktor BRC Tecno 100 kW pierwszy raz regenerowany 1,5 roku temu na oryginalnym zestawie. Obroty na luzie trzyma ładnie, nie faluje, zbiera się dobrze do tych 3,5 tys. obr./min., a potem koniec, motor nie ciągnie.
Mam założony emulator PD-45 tzw. STOP KE-Jetronic. Pompa paliwa pracuje cały czas przy pracy silnika na LPG i benzyna cały czas krąży w układzie paliwowym. Czy ma to jakikolwiek wpływ na zaistniałą sytuację?
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl