Uwagi pytającego:
Samochód z mocnymi modyfikacjami. Zwiększona pojemność na 3.2, wydech razem z kolektorem, inne walki i zmodyfikowana głowica, kolektor dolotowy z 6 przepustnicami ITB, itd. Samochód ma docelowo jeździć na LPG. Układ benzynowy tylko do odpalania na pojedynczym wtrysku. Myślałem o instalacji wtryskiwaczy gazowych w miejscu oryginalnych benzynowych (bardzo blisko głowicy). Szukam instalacji o szerokich możliwościach strojenia ze względu na dużą moc (około 340 KM) i perspektywę instalacji kompresora. Jaką instalację polecacie oraz może warsztat, który to ogarnie.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWarunkiem użytkowania auta na instalacji sekwencyjnej zarówno IV jak i V generacji jest to, że sterownik benzynowy generuje czasy wtrysku na każdy cylinder. Sterowniki instalacji LPG do silników benzynowych działają dopiero po odczytaniu czasów wtrysku benzyny, a następnie wysterowują wtryskiwacze gazowe. Zatem jeżeli silnik będzie wysterowany jednym wtryskiwaczem benzynowym to nie ma możliwości prawidłowego wysterowania gazowej instalacji sekwencyjnej, jedynie grupowej, a ta z kolei nie podoła tak dużej mocy.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl