Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik ten można poddać konwersji na zasilanie LPG za pomocą systemu IV (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe, przy montażu instalacji IV generacji wymagany jest układ lubryfikacji gniazd zaworowych. W przypadku zastosowania instalacji V generacji układ taki nie jest potrzebny.
Jednak bez wzgędu na rodzaj gazowego układu zasilania i stosowanie lubryfikacji lub nie, bezwględnie należy kontrolować i ewentualnie regulować luzy zaworowe. Czynność tę należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producenta silnika.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl