Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie lepszym wyborem wydaje się być Mitsubishi Lancer 1.6 (98 KM), ponieważ nie wymaga stosowania układu lubryfikacji. Można zasilać go LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik Forda Mondeo 1.8 16V (125KM) można także zasilać LPG z wykorzystaniem w.w. systemów LPG. Trzeba tylko pamiętać, że z uwagi na reguloiwane ręcznie luzy zaworowe, decydując się na zasilanie tej jednostki napędowej z wykorzystaniem systemu IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie instalacji V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Bez względu na rodzaj zastosowanego systemu LPG należy okresowo (zgodnie z zaleceniami producenta silnika) sprawdzać i ewentualnie regulować luzy zaworowe.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl