Uwagi pytającego:
Witam. Czy jeśli zamontujemy instalacje najnowszej generacji z lubryfikacją, jeśli takowa będzie potrzeba w ogóle to czy przy tym silniku i mocy trzeba będzie co 40 tys. km robić kontrolę poziomu luzów zaworowych. Wiadomo koszt takich kontroli lub nie daj boże wymiany szklanek jest dość duży. Nie znam się, wiec proszę o fachowe doradztwo. Czy warto pakować LPG do MIVEC 2.0T Ralliart Lancer. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPrzy użytkowaniu na gazie zawsze trzeba sprawdzać wartości luzów zaworowych co około 30 tys. km. To jest profilaktyka, która pozwala na wyeliminowanie możliwości wystąpienia awarii głowicy, której naprawa będzie znacznie bardziej kosztowna. Oczywiście niezbędne jest także stosowanie lubryfikacji. Można ją wyeliminować poprzez zastosowanie do zasilania silnika systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania jednej z wielu popularnych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) należy zawsze stosować lubryfikację.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl