Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody wymienione w pytaniu:
mogą być poddane konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
We wszystkich należy stosować lubryfikację (w przypadku zastosowania instalacji IV generacji).
Silniki wszystkich pojazdów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) kontrolować i ewentualnie korygować.
Nieco lepszą propozycją z uwagi na niższe koszty regulacji luzów zaworowych jest Honda Civic 1.8 VTEC. W przypadku jej silnika kontrolę ich wartości należy przeprowadzać co około 15-20 tys. km.
W przypadku obu jednostek napędowych Mitsubishi luzy zaworowe należy sprawdzać co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl