Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik ten można z powodzeniem dostosować do zasilania LPG. Należy pamiętać, że jest to jednostka napędowa z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi, których kontrolę i ewentualną regulacją należy przeprowadzać co około 30 tys. km.
Przy zasilaniu LPG z wykorzystaniem instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) wymagane jest zamontowanie układu lubryfiakcji gniazd zaworowych. System V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej) nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl