Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie wszystkie wymienione auta są podobne. Można w nich zastosować jedną z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji wszystkie silniki wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. w postaci lubryfikacji.
Silniki wszystkich wymienionych w pytaniu samochodów mają regulowane ręcznie luzy zaworowe. W przypadku Hondy regulacja jest stosunkowo prosta i tania. Należy ją wykonywać co około 15-20 tys. km.
W Mitsubishi kontrolę i ewentualną korektę wartości luzów zaworowych należy przeprowadzać co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl