Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki obu samochodów mogą być zasilane LPG. Można w tym celu zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik Alfy ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymaga stosowania lubryfikacji, dlatego wydaje się lepszym wyborem. Natomiast silnik 2.0 MIVEC (147 KM) stosowany w Mitsubishi Outlander ma regulowane luzy zaworowe i w związku z tym w przypadku zasilania LPG z wykorzystaniem instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie w nim systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl